S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.
       

NOVINKY

arr3Distribuce a původDobrý den, každý den máme desítky dotazů ohledně distribucí: co to je EU distribuce a jaký je rozdíl...

KONTAKTY

Salbio data tech s.r.o.
Roháčova 145/14
130 00, Praha 3
tel: +420 732552499
napište nám
IČ:01746821
DIČ:CZ01746821

NEJPRODÁVANĚJŠÍ


» Časté dotazy
Časté dotazy
Chci si udělat upgrade mobilu, ale nechci přijít o češtinu v mobilu. Jak to mám udělat?

V případě, že vlastníte telefon z české distribuce software můžete aktualizovat přesně podle návodu na stránkách výrobce,

V případě, že vlastníte telefon z evropské distribuce software nemůžete aktualizovat, po aktualizaci by se Vám z telefonu ztratila čeština.Toto platí pouze u mobilních telefonů značky nokia s operačním systémem symbian nebo anna.

Při koupi máte v telefonu nahraný nejnovější software s češtinou proto software neaktualizujte.

Jaký je rozdíl mezi českou a evropskou distribucí?

Telefon z české distribuce můžete reklamovat v rámci celé české republiky ve všech autorizovaných servisech.

Telefon z evropské distribuce můžete reklamovat pouze přes prodejce (tudíž přes nás). Záruční podmínky jsou stejné jako u telefonu z české distribuce (záruka 24 měsíců atd.)

Jaká je záruka na zboží?

Záruka na zboží je dva roky.
V této lhůtě máte možnost zboží bezplatně reklamovat.

 

Odkud dovážíte zboží?

Veškeré zboží je z dovozu v rámci EU.
Ani u jednoho z našich mobilů se nejedná o tzv. šedivku. Všechny mobily jsou určené pro prodej na území ČR a EU, jsou reklamovatelné jak v autorizovaných servisech, tak i u prodejce